Ai un site si vrei sa faci schimb de banner !!

Nimic mai simplu citeste termenii si conditiile si vezi daca banner-ul tau poate fi afisat la noi pe site !!


Termenii si conditii

- Siteul dvs NU trebuie sa aibe ferestre POP UP, sa nu contina coduri straine de VOT sau alte scripturi AUTOMATE.
- Nu sunt acceptate site-urile cu continut vulgar si obscen !!!
-Nu sunt acceptate site-urile care fac reclame la produse ilegale sau interzise !!!

Daca site-ul dumneavoastra se incadreaza in cerintele de mai sus intrduceti codul HTML aflat mai jos pe site-ul dumneavoastra si completati formularul de mai jos cu datele cerute !!! Va multumim




*Nota : -Daca in termen de 48 de ore banner-ul nostru nu apare pe site-ul dumneavoastra , banner-ul v-a fi sters definitiv de pe site !!!
-Va rugam puneti codul html in paranteze in formularul de contact !!! Va multumim
Descarcati codul Html   1.05kB
Descarcati codul Html al banner-ului nostru si introducetil pe site-ul dumneavoastra !! Imediat ce bannerul nostru v-a fi afisat pe site-ul dumneavoastra noi va vom pune bannerul dumneavoastra la noi pe site !!! Va multumesc
E-mail : inscrieri.robert@gmail.com

Telefon : 0742704891

Web: www.metropolitans.webgarden.ro

Sau completati formularul de mai jos !!!

Aici puteti pune intrebarile si sugestiile dumneavoastra !!! Va astept cu cat mai multe intrebari si sugestii . Va multumim
IMPORTANT: Treceti si adresa de e-mail in comentariile dumneavoastra pentru a va putea contacta. Va multumesc

1) Afacerea Metropolitan

Ce este Metropolitan?

Compania noastra comercializeaza produse de parfumerie, cosmetice si bijuterii prin sistemul de vanzari directe. Devenind reprezentant Metropolitan puteti castiga un comision echivalent cu 25% din vanzarile dumneavoastra. De asemenea, prin recrutarea altor persoane ce doresc sa vanda produsele noastre, primiti bonus pentru fiecare nivel al retelei create de dumneavoastra.


   Avantajele fata de alte companii de vanzari directe sau multilevel marketing?

·      Oferim produse de calitate la preturi acesibile. Astfel puteti obtine vanzari mai mari, deoarece aproape oricine isi poate permite sa cumpere produsele noastre. De asemenea clientii tind sa devina fideli si sa revina sa cumpere aceste produse de la dumneavoastra, insemnand mai multe vanzari si mai mult profit pentru dumneavoastra.

·      Oferim un sortiment variat de produse si noutati si introducem noutati si produse interesante in mod constant, unele produse unice pe piata, ce va vor creste vanzarile. Un nou catalog apare odata la 2-3 luni.

·      Avem un sistem transparent de acordare a bonusurilor. Veti cunoaste statutul comenzilor dumneavoastra, structura retelei reprezentantilor dvs, ce comenzi au efectuat acestia si alte informatii utile. Aceasta se datoreaza sistemului on-line pe care il puteti consulta si verifica oricand doriti.

·      Produsele se expediaza gratuit prin posta romana sau prin curierat rapid contra unei taxe de 10 lei.

·      Valoarea minima a comenzilor este de 100 lei la pretul cu discount. Castigul dumneavoastra il obtineti din diferenta dintre pretul pe care il platiti cand luati produsele de la noi si pretul din catalog la care vindeti produsele clientilor dumneavoastra.  Astfel la o comanda de 100 de lei castigati 33 de lei. Cand va creati contul vi se acorda automat statut de reprezentant. Aceasta inseamana ca a doua oara cand accesati situl veti vedea preturile de achizitie pentru reprezentanti (preturile cu discount). Daca dumneavoastra si reteaua creata de dvs plasati comenzi de mai mult de 600 lei intr-o luna, in luna urmatoare beneficiati de un discount suplimentar de inca 10% fata de pretul de reprezentant. Va rugam sa ne comunicati de indata ce va calificati pentru acest discount suplimentar telefonic, prin sms sau e-mail, pentru a va schimba statutul de reprezentant in cel de coordonator.

 

 


           Cum primesc produsele?

A.    Comenzile sunt livrate GRATUIT prin Posta Romana, noi suportam costurile de ambalare si expediere pentru comenzi de minim 100 de lei, la preturile de reprezentant (preturi cu discount). Produsele ajung la clienti in 3 pana la 5 zile lucratoare din ziua in care e facuta comanda. Plata produselor se face la posta in momentul in care se ridica coletul (plata ramburs). Comenzile plasate pana la ora 13 se expediaza a doua zi.

ATENTIE: (i) In unele cazuri postasul nu duce avizul la adresa dvs, de aceea va rugam, daca trec mai mult de 4 zile lucratoare de cand a fost expediata comanda, sa va duceti sa verificati daca pachetul a sosit la posta. (ii) In perioadele de sarbatori, posta este foarte aglomerata si coletul e posibil sa ajunga mai tarziu decat de obicei, va sfatuim sa folositi in aceste perioade curierat rapid, acestea fiind si perioadele cu cele mai mari vanzari

 

B.    Avem posibilitatea de a livra comenzile si prin curierat rapid contra unei taxe de 10 lei. Localitatea in care doriti sa se faca livrarea sa se afle in lista de acoperire a curierului. Verificati pe situl nostru daca localitatea dvs se afla printre acestea. Lista localitati

Curierul va livra coletul la adresa specificata de dumneavoastra in general in prima parte a zilei. De aceea trebuie sa va asigurati ca este cineva la adresa respectiva sa ridice coletul si sa achite valoarea rambursului (treceti persoana de contact la comentarii comanda sau puteti specifica o alta adresa la care sa fie livrat). In continuare coletele se pot livra gratuit prin posta romana, iar comenzile cu valoarea de peste 400 lei se pot livra gratuit prin curier (specificati la comentarii comanda ca doriti curierat rapid) . De asemenea in localitatile neacoperite de curier livrarea se va face in continuare cu posta.
Pentru livrarea cu curier in fiecare zi se vor procesa si expedia comenzile sosite pana la ora 13. Comenzile plasate dupa ora 13 vor pleca a doua zi, ajungand la destinatie in a 3-a zi de la plasarea comenzii.

 

       Ce am de castigat daca aduc oameni in sistem?

Daca inscrieti o persoana in retea primiti 10% din vanzarile acelei persoane. Sa presupunem ca dvs ati recrutat-o pe d-na Popescu si d-na Popescu la randul ei a inscris-o pe d-na Ionescu. In acest caz veti primi 10% bonus din vanzarile d-nei Popescu si 5% din vanzarile d-nei Ionescu. Primiti bonus de la toate nivelurile retelei dumneavoastra dupa cum urmeaza: nivelul 1 - 10%, nivelul 2 - 5%, nivelul 3 - 2.5%, nivelul 4 - 1.25%, nivelul 5 - 0.62% etc.

Conturile raman active si acumuleaza bonus 3 luni de la ultima comanda. Dupa aceasta perioada conturile devin inactive si nu se mai acumuleaza bonusul. Conturile se reactiveaza daca plasati telefonic o comanda, in momentul in care ridicati aceasta comanda de la oficiul postal.

ATENTIE! Reprezentantii si coordonatorii sunt responsabili pentru activitatea reprezentantilor pe care i-au recomandat. Astfel in situatia in care un reprezentant nu isi ridica comanda, taxele postale aferente expeditiei si returului acelei comenzi vor fi deduse din bonusul reprezentantului sau coordonatorului ce a inscris acest reprezentant.

Bonusul se poate plati  doar pentru comenzile pentru care noi am incasat deja banii. Exista o perioada de aproximativ 14 zile intre momentul in care e plasata o comanda in site si momentul cand poate fi revendicat bonusul pentru acea comanda. Bonusurile se vor plati la cerere in zilele de vineri, pe 15 si 30 ale fiecarei luni. Valoarea bonusului se poate deduce din valoarea comenzilor dumneavoastra sau se livreaza intr-un cont bancar pe care ni-l comunicati. Pentru a creste viteza de procesare, cand solicitati bonusul, comunicati-ne numele titularului de cont, banca, numarul de cont IBAN

Intrebari frecvente:

 

  1. Cat de des apare catalogul?

Catalogul apare la 2-3 luni in functie de noutati si evenimente

 

  2. Cum pot sa imi utilizez bonusul?

Aveti  3 variante de utilizare a bonusului (a) sa va reducem valoarea comenzii, (b) pentru bonusuri cel putin 100 lei putem sa va trimitem prin mandat postal, care ajunge la oficiul postal in zona DVS in 2-3 zile lucratoare, (c) pentru bonusuri cel putin 100 lei putem sa va trimitem prin card. Va rugam sa specificati ce varianta doriti.

Specificam ca firma noastra acopera taxele la posta si banca ca sa puteti sa primiti suma pe care o vedeti in sistem.

 

  3. Vreau ca bonusul meu sa fie folosit pentru a reduce valoarea comenzii

Va rugam specificati acest lucru la "comentarii comanda" si comanda va fi expediata cu valoare mai mica sau cu ramburs zero in cazul in care bonusul e suficient.

 

  4. Cum procedez ca sa primesc bonusul pe card?

Ne trimiteti pe mail sau telefonic datele dvs si urmatoarele date: banca, nr cont, nr card, data valabilitate card

 

  5. Am facut comanda pe internet, dar nu apare in contul meu

E posibil sa nu fi confirmat comanda. Noi nu vedem comenzile ce nu au fost confirmate. Cel mai probabil produsele au ramas in "Cosul de cumparaturi" si trebuie sa confirmati comanda.

 

 6. Am  inscris un nou reprezentant in structura, dar el nu apare in structura mea

Apar in structura doar reprezentantii din al caror cont s-a facut cel putin o comanda. Un reprezentant nu apare daca nu a facut nici o comanda sau comanda facuta a nu a fost ridicata de la oficiul postal.

 

  7. Am facut o comanda, pe site imi apare ca expediata, dar nu am primit avizul de la posta. Ce pot sa fac?

Noi expediem comenzile cat de repede putem, de obicei in dimineata urmatoare zilei in care a fost depusa comanda. In mod obisnuit dureaza 3-4 zile lucratoare pana cand coletul ajunge la oficiul postal de care apartineti, insa nu intotdeauna factorul postal aduce avizul acasa, si de aceea va rugam sa verificati la posta direct daca coletul a ajuns sau nu.

 

  8. Au trecut mai mult de 4 zile de cand a fost expediata comanda, dar aceasta nu a ajuns la mine.

Exista situatii in care Posta Romana este foarte aglomerata si coletele ajung cu intarziere. Noi insa incercam sa trimitem coletele cat de repede se poate, dar odata expediate nu mai putem influenta timpul in care sunt livrate de catre posta. Va rugam sa verificati la oficiul postal pentru a ridica coletul cand ajunge. Puteti sa faceti si comanda prin curier rapid daca comanda implineste criteriile stabilite (vedeti mai sus).

 

  9. De ce imi scade bonusul in sistem?

In cazul in care un colet este neridicat de catre client:

        1. Reprezentantii sau coordonatorii sunt responsabili pentru activitatea reprezentantilor pe care i-au recomandat. Astfel in situatia in care un reprezentant nu isi ridica comanda, taxele postale aferente expeditiei si returului acelei comenzi vor fi deduse din bonusul coordonatorului ce a inscris acest reprezentant.
        2. De asemenea bonusul continea deja valoarea coletului ce s-a intors retur, valoare ce nu se va mai regasi in bonusul recalculat.

 

 10. Cum aflu daca toate produse sunt in stoc?

Puteti afla in sectiunea noastra "Anunturi" in site-ul nostru sectiune in care vom informa clientii asupra produselor lipsa din stoc sau modificarilor survenite.

Name
Email
Comment
Or visit this link or this one